Apa dah jadi laaaaaaaaa..

Aku tngok rmai yang senyum je time jwb kuiz td..nape ek...sng sgt ke????
bagus2 la dak2 linguistik ni. bahasa spanyol pun dia org ok je. muka slamber je jwb kuiz. klau bahasa melayu mst lagi slamber ni.kot2 ada yang ketawa smbil bt kuiz...

"buat 2, pndai2 la nak hidup. jngn bagi saya nmpak sudah" ( kata2 lecture tadi)..
pe yg di mksudkn 2 ek. hahahahaahaaa....mst ada yg x kena ni...

2 comments:

anak emas August 13, 2009 at 6:55 PM  

haha..... apa erk yang d maksud oleh lacture 2... aku pun tak thu... jom kita fikir sama2....

bio-jai August 16, 2009 at 9:51 AM  

hua3...

dasyat la, aku cm nak nangis jwb...

maksiat 2 weh, maksiat dalam periksa,..wkakak